Gå til innhold
ndla

Om NDLA

Nasjonal digital læringsarena

Primærmeny

  • Hvem er vi?
    • Organisering
    • Nøkkelpersoner
    • Vedtekter
    • NDLAs historie
  • Hva gjør vi?
    • Vårt samfunnsoppdrag
    • Visjon og verdier
    • Tall og rapporter
    • Våre samarbeid
  • Jobb hos oss
    • Utlysninger
  • Kontakt oss

Rapporter og strategier

 Årsmeldinger fra Nasjonal digital læringsarena

Årsmelding NDLA 2020

Årsmelding NDLA 2019

Årsmelding NDLA 2018

Årsmelding NDLA 2017

Strategier

Pedagogisk plattform

Teknologisk veikart

Del dette:

  • Facebook
  • Twitter
  • E-post

Lik dette:

Lik Laster...

Siste innlegg: Om NDLA

  • Utlysning av læreravtaler for høsten 2023
  • Vil dere bli vår neste pilotskole?
  • Hvorfor utvikler NDLA åpne læringsressurser?
  • Se våre fagseminarer om fagfornyelsen
  • Ønsker du tips til nettundervisning?

RSS NDLA fagblogg

  • Kunstig intelligens i skolen
  • Utvikler verktøy for langlesing på skjerm
  • Utvikler samiske ressurser på NDLA
  • Faglige juleaktiviteter i skolen
  • Yrkes-NM er viktig for yrkesfagene

Følg

  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

NDLA på facebook

NDLA på facebook
Tilgjengelighetserklæring

Siste fra NDLA fagblogg:

  • Kunstig intelligens i skolen
  • Utvikler verktøy for langlesing på skjerm
  • Utvikler samiske ressurser på NDLA
  • Faglige juleaktiviteter i skolen
  • Yrkes-NM er viktig for yrkesfagene
Create a website or blog at WordPress.com av Anders Noren.
%d bloggere liker dette: